Digitální cenovky (ESL – Electronic Shelf Labels) mohou být použity v různých odvětvích a prostředích. Zde jsou některá místa, kde se digitální cenovky mohou úspěšně používat.
- Maloobchod
- Supermarkety, hypermarkety a obchody s potravinami mohou využívat digitální cenovky k rychlé a efektivní aktualizaci cen na regálech.
-
Elektro prodejny
- Obchody, které prodávají elektroniku, počítače a spotřebiče mohou využívat elektronické cenovky k prezentaci aktuálních cen a specifikací.
-
Hobby a sportovní potřeby
- Obchody s hobby a sportovními potřebami najdou využití v dynamickém zobrazování informací o cenách, slevách a doplňujících produktech.
-
Oblečení a móda
- Maloobchody s oblečením mohou využívat digitální cenovky pro prezentaci cen a propagačních informací.
-
Knižní a hudební obchody
- Obchody s knihami a hudebními produkty mohou využívat digitální cenovky k aktualizaci cen a prezentaci informací o nových vydáních.
-
Lékárny a zdravotnické prodejny
- Lékárny a prodejny se zdravotnickými potřebami mohou využívat elektronické cenovky pro zobrazování informací o cenách a doplňkových informacích o produktech.
-
Stavebniny a domácí potřeby
- Obchody s materiály pro stavbu a domácí potřeby mohou využívat digitální cenovky pro efektivní správu cen a informací o produktech.
-
Automobilový průmysl
- Prodejci automobilů a obchody s automobilovými potřebami mohou využívat cenovky nebo reklamní displeje k prezentaci cen vozidel a náhradních dílů.
-
Prodejny s luxusními a designovými produkty
- Obchody s luxusními a designovými produkty mohou využívat digitální cenovky pro elegantní prezentaci cen a informací.
-
Výstavní prostory a muzea
- Výstavní prostory a muzea mohou využívat digitální cenovky k prezentaci informací o exponátech a vstupném.
Tato technologie je flexibilní a může být přizpůsobena různým odvětvím a obchodním prostředím. Její využití může přinést efektivitu, zlepšit zákaznický zážitek a poskytovat aktuální informace na regálech nebo v prostorách prodejen.
Jak digitální cenovky fungují a co všechno obnáší jejich zapojení, se můžete dočíst v našem článku, kde to jednoduše a stručně popisujeme.
Zůstaňte s námi v kontaktu díky Facebooku a LinkedInu, kde aktivně propagujeme naše technologie.