Jak navrhujeme uživatelské rozhraní

Případovou studii start-upu Dronload využijeme k prezentaci našeho přístupu k návrhu uživatelského rozhraní.

Zadání
Dronload je jedna z prvních foto/video bank, která se zaměřuje pouze na záběry pořízené dronem. Původní myšlenkou nově vzniklého start-upu bylo vytvoření místa, kde by mohli designéři, filmaři a reklamní agentury koupit kvalitní záběry pořízené dronem za menší částku, než by je stálo zakázkové natáčení vlastních záběrů.
Jedním z klíčových požadavků tohoto projektu bylo vytvoření inovativního uživatelského rozhraní, které nabízí intuitivní navigaci jak pro kupující, tak tvůrce obsahu.
Kromě vývoje webové aplikace jsme se zaměřili i na marketingovou strategii a vytvoření brandu. Díky komplexnímu projektu a volné ruce ze strany zadavatele jsme mohli mít holistický přístup k návrhu uživatelského rozhraní, což nám pomohlo k tomu, abychom z vyčleněného rozpočtu vymáčkli maximum.
Průzkum
Co můžeme udělat lépe?
K navržení inovativního řešení jsme nejdřív museli pochopit to, co odděluje dobré foto a videobanky od těch špatných. Rozhodli jsme se pro jednoduchý kvalitativní průzkum zaměřený na ty největší a nejnavštěvovanější foto a video portály, abychom zjistili, jakým způsobem uživatelé tyto portály používají. Díky tomu pak můžeme Dronload navrhnout lépe.
Udělali jsme několik testů použitelnosti s dobře vybraným vzorkem uživatelů. V každém testu jsme uživateli ukázali pár scénářů, které zkoušel aplikovat na 5 různých stránkách. Mezi tyto stránky jsme zařadili stock.adobe.com, pixabay.com, depositphotos.com, istockphoto.com a pexels.com.
Výstupem průzkumu byla zpráva shrnující naše poznatky. Výsledný report byl prospěšný nejen pro naše designéry, ale také pro zadavatele projektu, který díky němu mohl lépe porozumět tomu, jak lidé s takovými stránkami interagují.


Interakce
Začínáme od základů
Teoretické poznatky z průzkumu jsme aplikovali v praxi při celkovém vývoji struktury aplikace. Zaměřili jsme se na to, jak lidé se stránkou interagují a jakým způsobem požadované fotky a videa hledají. Důležité bylo také navrhnout co nejjednodušší rozhraní pro přidávání nového obsahu ze strany prodejců.


Nejen hezké ale i funkční
Za návrhem uživatelského rozhraním Dronloadu je spousta práce. Vytvořili jsme přibližně 30 různých grafických návrhů podstránek pro zobrazení na mobilu i počítači. Do vytvoření čistého a moderního designu, na který se bude nejen hezky koukat, ale hlavně jej bude možné efektivně používat, jsme dali všechno.





Branding
Inovace podpořená silnou značkou
Inovativní start-up potřebuje solidní brand a kreativní marketing, který ho podpoří na trnité cestě k úspěchu. V rámci projektu jsme vytvořili logo Dronload, brand manuál a vypracovali jsme marketingovou strategii s publikačním plánem pro sociální sítě.


Rozjeďme váš projekt
Jsme skvělý tým zkušených odborníků
Máme přes 100 spokojených klientů z různých oborů
Ke klientům máme individuální přístup
Pracujeme efektivně a za férovou cenu
Důvěřují nám

dalších
Inspirujte se na blogu
Získejte skvělé tipy na vylepšení e-shopu, nenechte si ujít novinky z e-commerce, nezmeškejte legislativní změny, nebo se jen mrkněte, co je u nás nového.
Konec papírových cenovek. Proč je nahradí digitální cenovky?
Elektronické cenovky jsou moderní způsob zobrazování cen v obchodech a supermarketech, kdy se namísto tradičních papírových štítků používají digitální displeje. Tyto displeje umožňují snadné aktualizace cen, což usnadňuje práci prodejcům a zlepšuje zážitek zákazníkům. V tomto článku si podrobněji vysvětlíme, jak digitální cenovky fungují a jaké jsou jejich výhody.
SEO trendy pro e-shopy v roce 2023
SEO je klíčovým faktorem pro úspěšné fungování e-shopů. Dobře provedená SEO strategie může pomoci zvýšit návštěvnost webu, zlepšit konverze a tím i zvýšit zisk. Sepsali jsme pro vás aktuální trendy v SEO, které nakopnou váš e-shop ve výsledcích vyhledávání. Díky našim tipům doženete vaši konkurenci.
Jak využít umělou inteligenci pro propagaci e-shopu?
Lidé se často ptají, zda jim umělá inteligence sebere práci. Odpověď je jednoduchá. Umělá inteligence nikomu práci nesebere, ale ten kdo s ní umí pracovat ano. Proto byste i vy měli přemýšlet nad tím, jak AI využít ke své práci a získat tak konkurenční výhodu.