Jak navrhujeme uživatelské rozhraní

Případovou studii start-upu Dronload využijeme k prezentaci našeho přístupu k návrhu uživatelského rozhraní. 

Výzva

Zadání

Dronload je jedna z prvních foto/video bank, která se zaměřuje pouze na záběry pořízené dronem. Původní myšlenkou nově vzniklého start-upu bylo vytvoření místa, kde by mohli designéři, filmaři a reklamní agentury koupit kvalitní záběry pořízené dronem za menší částku, než by je stálo zakázkové natáčení vlastních záběrů.

Jedním z klíčových požadavků tohoto projektu bylo vytvoření inovativního uživatelského rozhraní, které nabízí intuitivní navigaci jak pro kupující, tak tvůrce obsahu.

Kromě vývoje webové aplikace jsme se zaměřili i na marketingovou strategii a vytvoření brandu. Díky komplexnímu projektu a volné ruce ze strany zadavatele jsme mohli mít holistický přístup  k návrhu uživatelského rozhraní, což nám pomohlo k tomu, abychom z vyčleněného rozpočtu vymáčkli maximum.

Průzkum

Co můžeme udělat lépe?

K navržení inovativního řešení jsme nejdřív museli pochopit to, co odděluje dobré foto a videobanky od těch špatných. Rozhodli jsme se pro jednoduchý kvalitativní průzkum zaměřený na ty největší a nejnavštěvovanější foto a video portály, abychom zjistili, jakým způsobem uživatelé tyto portály používají. Díky tomu pak můžeme Dronload navrhnout lépe.

Udělali jsme několik testů použitelnosti s dobře vybraným vzorkem uživatelů. V každém testu jsme uživateli ukázali pár scénářů, které zkoušel aplikovat na 5 různých stránkách. Mezi tyto stránky jsme zařadili stock.adobe.com, pixabay.com, depositphotos.com, istockphoto.com a pexels.com.

Výstupem průzkumu byla zpráva shrnující naše poznatky. Výsledný report byl prospěšný nejen pro naše designéry, ale také pro zadavatele projektu, který díky němu mohl lépe porozumět tomu, jak lidé s takovými stránkami interagují.

Interakce

Začínáme od základů

Teoretické poznatky z průzkumu jsme aplikovali v praxi při celkovém vývoji struktury aplikace. Zaměřili jsme se na to, jak lidé se stránkou interagují a jakým způsobem požadované fotky a videa hledají. Důležité bylo také navrhnout co nejjednodušší rozhraní pro přidávání nového obsahu ze strany prodejců.

Rozhraní

Nejen hezké ale i funkční

Za návrhem uživatelského rozhraním Dronloadu je spousta práce. Vytvořili jsme přibližně 30 různých grafických návrhů podstránek pro zobrazení na mobilu i počítači. Do vytvoření čistého a moderního designu, na který se bude nejen hezky koukat, ale hlavně jej bude možné efektivně používat, jsme dali všechno.

Branding

Inovace podpořená silnou značkou

Inovativní start-up potřebuje solidní brand a kreativní marketing, který ho podpoří na trnité cestě k úspěchu. V rámci projektu jsme vytvořili logo Dronload, brand manuál a vypracovali jsme marketingovou strategii s publikačním plánem pro sociální sítě.

Rozjeďme váš projekt

Jsme skvělý tým zkušených odborníků

Máme přes 100 spokojených klientů z různých oborů

Ke klientům máme individuální přístup

Pracujeme efektivně a za férovou cenu

Důvěřují nám

+90

dalších

Inspirujte se na blogu

Získejte skvělé tipy na vylepšení e-shopu, nenechte si ujít novinky z e-commerce, nezmeškejte legislativní změny, nebo se jen mrkněte, co je u nás nového.

Konec papírových cenovek. Proč je nahradí digitální cenovky?

Elektronické cenovky jsou moderní způsob zobrazování cen v obchodech a supermarketech, kdy se namísto tradičních papírových štítků používají digitální displeje. Tyto displeje umožňují snadné aktualizace cen, což usnadňuje práci prodejcům a zlepšuje zážitek zákazníkům. V tomto článku si podrobněji vysvětlíme, jak digitální cenovky fungují a jaké jsou jejich výhody.

SEO trendy pro e-shopy v roce 2023

SEO je klíčovým faktorem pro úspěšné fungování e-shopů. Dobře provedená SEO strategie může pomoci zvýšit návštěvnost webu, zlepšit konverze a tím i zvýšit zisk. Sepsali jsme pro vás aktuální trendy v SEO, které nakopnou váš e-shop ve výsledcích vyhledávání. Díky našim tipům doženete vaši konkurenci.

Jak využít umělou inteligenci pro propagaci e-shopu?

Lidé se často ptají, zda jim umělá inteligence sebere práci. Odpověď je jednoduchá. Umělá inteligence nikomu práci nesebere, ale ten kdo s ní umí pracovat ano. Proto byste i vy měli přemýšlet nad tím, jak AI využít ke své práci a získat tak konkurenční výhodu.