Jak navrhujeme uživatelské rozhraní
Případovou studii start-upu Dronload využijeme k prezentaci našeho přístupu k návrhu uživatelského rozhraní.
Zadání
Dronload je jedna z prvních foto/video bank, která se zaměřuje pouze na záběry pořízené dronem. Původní myšlenkou nově vzniklého start-upu bylo vytvoření místa, kde by mohli designéři, filmaři a reklamní agentury koupit kvalitní záběry pořízené dronem za menší částku, než by je stálo zakázkové natáčení vlastních záběrů.
Jedním z klíčových požadavků tohoto projektu bylo vytvoření inovativního uživatelského rozhraní, které nabízí intuitivní navigaci jak pro kupující, tak tvůrce obsahu.
Kromě vývoje webové aplikace jsme se zaměřili i na marketingovou strategii a vytvoření brandu. Díky komplexnímu projektu a volné ruce ze strany zadavatele jsme mohli mít holistický přístup k návrhu uživatelského rozhraní, což nám pomohlo k tomu, abychom z vyčleněného rozpočtu vymáčkli maximum.
Průzkum
Co můžeme udělat lépe?
K navržení inovativního řešení jsme nejdřív museli pochopit to, co odděluje dobré foto a videobanky od těch špatných. Rozhodli jsme se pro jednoduchý kvalitativní průzkum zaměřený na ty největší a nejnavštěvovanější foto a video portály, abychom zjistili, jakým způsobem uživatelé tyto portály používají. Díky tomu pak můžeme Dronload navrhnout lépe.
Udělali jsme několik testů použitelnosti s dobře vybraným vzorkem uživatelů. V každém testu jsme uživateli ukázali pár scénářů, které zkoušel aplikovat na 5 různých stránkách. Mezi tyto stránky jsme zařadili stock.adobe.com, pixabay.com, depositphotos.com, istockphoto.com a pexels.com.
Výstupem průzkumu byla zpráva shrnující naše poznatky. Výsledný report byl prospěšný nejen pro naše designéry, ale také pro zadavatele projektu, který díky němu mohl lépe porozumět tomu, jak lidé s takovými stránkami interagují.
Interakce
Začínáme od základů
Teoretické poznatky z průzkumu jsme aplikovali v praxi při celkovém vývoji struktury aplikace. Zaměřili jsme se na to, jak lidé se stránkou interagují a jakým způsobem požadované fotky a videa hledají. Důležité bylo také navrhnout co nejjednodušší rozhraní pro přidávání nového obsahu ze strany prodejců.
Nejen hezké ale i funkční
Za návrhem uživatelského rozhraním Dronloadu je spousta práce. Vytvořili jsme přibližně 30 různých grafických návrhů podstránek pro zobrazení na mobilu i počítači. Do vytvoření čistého a moderního designu, na který se bude nejen hezky koukat, ale hlavně jej bude možné efektivně používat, jsme dali všechno.
Branding
Inovace podpořená silnou značkou
Inovativní start-up potřebuje solidní brand a kreativní marketing, který ho podpoří na trnité cestě k úspěchu. V rámci projektu jsme vytvořili logo Dronload, brand manuál a vypracovali jsme marketingovou strategii s publikačním plánem pro sociální sítě.
Rozjeďme váš projekt
Jsme skvělý tým zkušených odborníků
Máme přes 100 spokojených klientů z různých oborů
Ke klientům máme individuální přístup
Pracujeme efektivně a za férovou cenu
Důvěřují nám
dalších
Inspirujte se na blogu
Získejte skvělé tipy na vylepšení e-shopu, nenechte si ujít novinky z e-commerce, nezmeškejte legislativní změny, nebo se jen mrkněte, co je u nás nového.
TOP 5 benefitů digitálních cenovek a jejich snadná implementace.
Objevte benefity digitálních cenovek, jako je aktualizace cen v reálném čase a úspora nákladů. Naučte se implementovat digitální cenovky.
Případové studie digitálních cenovek: Jak digitální cenovky pomohly konkrétním podnikům
Zjistěte, jak digitální cenovky pomohly konkrétním podnikům zvýšit efektivitu, snížit náklady a zlepšit zákaznický zážitek. Přečtěte si případové studie supermarketů, módních butiků a lékáren, které úspěšně implementovaly tuto inovativní technologii.
Kde všude se dají digitální cenovky použít?
Digitální cenovky mohou být použity v různých odvětvích a prostředích. Sepsali jsme pro vás ty nejčastější a jejich důležité přínosy pro vás.